Subject: N22884: NOTAM A2647/24 väljastatud (ID:22884)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 13:51:40 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22884 alusel, mis saabus meile 18-10-2024 
10:39, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2647/24
(A2647/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/038/5904N02613E008 A)EETT 
B)2411041100 C)2411051600 D)04 1100-1700, 05 0700-1600 E)TEMPO RESTRICTED 
AREA EER2163UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 590730N 
0260219E - 590730N 0262249E - 590115N 0262305E - 590113N 0260219E - 590730N 
0260219E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 
501 0296. F)SFC G)3300FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.